3 Temmuz 2014 Perşembe

La Molisana Makarna ile sofranızda İtalyan lezzeti

Ev dışı tüketi sektörü dediğimde aklınıza ne geliyor bilmiyorum ama ben ilk duyduğumda “Acaba nedir nedir?” diye düşünmüştüm.

Sonra öğrendim ki ev dışında kalan otel, restoran, AVM gibi tüm noktaların oluşturduğu sektöre Ev Dışı Tüketim sektörü deniyormuş.

Ev dışı tüketim sektörünün köklü markalarından biri olan g2m, sektörde yer alan otel ve restoran mutfaklarına özel olarak İtalyan makarna devi La Molisana makarnalarını Türkiye’ye getirmiş. Açıkçası çok da iyi yapmış.

Her Türk insanı gibi bende pilav ve makarnayı severim. Özellikle sosu güzel bir makarnayı mideme indirmeye bayılırım. Elime geçen La Molisana makarnayı evde pişirmeyi denedim, hatta suyunun bir kısmını tutarak harika bir sos yaptım. Evde makarnamı yiyenler sanki imam bayıldı yapmışım gibi davrandılar ve beni kıllandırdılar. Kendi kendime havaya girdim ama sonra olayın sırrını çözdüm. Mesele yemekte değildi, mesele yemeğin ana maddesi olan La Molisana makarnadaydı.

Ev halkına çaktırmadım ama olayı çözmüştüm bir kere.

İşin sıkıntılı kısmı bu noktadan sonra başladı. Marketlerde satılmayan bu makarnayı tekrar nasıl elde edebilecektim? Nerelere gitmeli, başımı hangi taşlara vurmalıydım?

Ben içten içe bu sorularla kıvranırken dün akşam eşim mutfaktan seslendi “Aşkım hafta sonu yaptığın makarnadan bu hafta sonunda da isterim.”

O an erkeğin kalbine giden yolun tam ortasındaydım ve önümde bir yol ayrımı belirmiştim. Ya o makarnayı bulacaktım ya da annem ve kayınvalidemin yemekleri karşısında mağlup olacaktım.

Neyse ki bu makarnalar otellere ve restoranlara gittiği için büyük paketlerde yapılıyor. Paketin yarısını pişirmemiştim, bu hafta sonu kalan yarım paketle olayı kurtarabilirim ama sonrasında ne yapacağım?

Ah La Molisana, sen beni neye bulaştırdın böyle?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder