29 Temmuz 2013 Pazartesi

Abla candır!

Bence ablası olan insan bu dünyadaki en şanslı insandır. En güvenilir dostunuz, kan bağınız olan en yakın arkadaşınız, sırdaşınız, kavga edebileceğiniz ilk alternatif, omzunda ağlayabileceğiniz yegane insan "Abla"nızdır.

Benim biricik ablama yıllardır yurt dışında farklı ülkelerde yaşıyor. Mesafelerin uzun olması bizim aramızda ki bağın daha güçlenmesine neden oldu. Hep özlem duyduğum, yanımda olsa da rahatça sohbet edebilsem ve hatta dedikodu yapabilsem dediğim tek insandır ablam.

Kardeşime ve bana ikinci bir anne oldu her zaman. Hep bizi kendinden çok düşündü, hep bize destek olmak için kendini düşünmeden hareket etti. Ben o kadar şanslıyım ki, her zaman biliyorum arkamda dev gibi bir ablanın durduğunu.

Belki bunun vermiş olduğu rahatlıkla hala daha şımarık kız kardeşi olurum.

Her gün onu göremesem bile hep yazışır, sohbetimize ve dedikodularımıza kesintisiz devam ederiz biz ablamla.

Umuyorum ablası olan her insan en az benim kadar şanslıdır.


Benim ablam hala bayram harçlığı olsun diye para gönderiyor hesabıma. Düşünün artık gözünde nasıl olduğumu.

Nede olsa ben onun kız kardeşiyim.

Sanırım bu durum hiç değişmeyecek.

Hep söylüyorum, abla candır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder