18 Temmuz 2013 Perşembe

Kerastase Cristalliste farkı

Geçtiğimiz aylarda piyasaya çıkan ve deneyimlediğim bir ürünü burada da yazmak istedim sizlere. Nede olsa burası benim dünyam ve ben burada sınırsız şekilde özgürüm.

Beni tanıyanlar bilirler, saçları uzun ve gür bir insanımdır. Saçlarımı hiç boyamadım ve bu halimle çok mutluyum. Uzun saçı çok seviyorum. Saçlarımı bu kadar sevmeme rağmen asla ve asla özel bir bakım uygulamıyorum. Bunun özel bir nedeni yok ama saatlerce saçlarımla uğraşmak bana zaman kaybı gibi geliyor. Yıka ve çık Pınar diyebilirsiniz bana.

Yıka ve çık Pınar bir şampuanla tanıştı ve saç bakım ürünlerine bakışı değişti diyebiliriz. Kerastase Cristalliste şampuan ve bir kaç bakım ürününü kullandım ve inanılmaz memnun kaldım. Şampuan sonrasında saç kremi kullanıyorum ve en son duş sonrası yağımı uçlarına sürüyorum. Missss gibi kokuyor saçlarım. Zaten bu ürün uzun saçlara özel. Tek sıkıntım şampuan boyunun küçük olması. Kuaförüme sordum büyük boyundan benim için sipariş edecek, onu kullanacağım. Böylece biraz kar etmiş olurum diye düşünüyorum.

Tatlı pembe tonlarında bir tasarımı olan Kerastase Cristalliste, yaza giden mis kokusu ve pembe tonlarda allıklarla harika bir kombin oldu benim için.



Kerastase Cristalliste'in farkı

Doğal görünümlü, hacimli, özgür ve kristal parlaklığındaki saçlar, günümüzde genç kadınların en büyük hayali. İşte bu hayalimiz artık gerçek oluyor! Kerastase’ın yeni serisi Cristalliste ile kristal kadar parlak saçlara kavuşuyoruz.

Sıvı ışık kompleksi ile özel olarak geliştirilmiş Cristalliste serisi, içeriğindeki yeni nesil temizleyiciler ve ekolojik bakım maddeleri ile köklerden uçlara kadar hafiflik, ipeksi dokunuş ve ışıltı kazandırıyor. Cristalliste serisi, yağlı saç kökleri ve hassaslaşmış saç uçlarına yönelik özel olarak geliştirilmiş teknolojisi ile saç kökü ve saç tellerinin esnekliğini, ışığını ve canlılığını sağlıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder