20 Şubat 2013 Çarşamba

Pril Sevgililer Günü Atölyesi'ne katıldım...

Biliyorsunuz blogumda sık sık yaptığım yiyeceklerin tariflerini yayınlıyorum. Ama her zaman belirtiyorum ki ben bir yemek blogger'ı değilim. Yani blogumda sadece yemek tarifleri olmayacak. Burası benim dünyam ve ben burada herşeyimle varım.

Benim yemek yapmaya düşkünlüğümü az çok bilen Med Partners ekibi Pril'in Sevgililer Günü Atölyesine beni de davet ettiler. Öncelikle bu kibar davranışlarının beni gururlandırdığını belirtmek isterim. Demek ki yemek yapmak için bir araya gelecek kadınların arasında kendime bir yer edinmişim:)

Bloggerların bir araya geldiği bu etkinlik Doors Akademide oldu. Harika bir menü belirlenmişti. Malzemeler hazırdı ve yemekler keyifle yapılıp sonrasında afiyetle mideye indirildi. Menümüzü saymak gerekirse;

Aşk Bahçesi: Narlı Cevizli Afrodizyak Salata

İtalyan Öpücüğü: Riso Nero Aşk Risottosu - Fırınlanmış Çeri Domates ve Taze Krema & Taze Baharat Marineli Izgara Bonfile

Kalpten Kalbe: Reçelli Kalp Şeklinde Sevgililer Günü Kurabiyeleri

Nasıl ama?

Çılgın bir menü idi ve ben her birine aşık oldum. Evet, belki yeni deneyimlediğim şeyler vardı içerisinde ama her biri harika tatlardı.

Üniversiteden arkadaşım olan Sevgili Aslıhan Gündüz ile beraber yaptık yemeklerimizi. Eminim o da blogunda paylaşacaktır bu keyifli etkinliği.


Menüde yer alan tüm yemekleri sırasıyla tarifleriyle ve görselleriyle yazacağım blogda emin olabilirsiniz.

Tariflere geçmeden önce gittiğimiz bu keyifli etkinliği sizinle paylaşmak istedim.

Pril'in yeni ürünü olan "Yeni Pril Naréı tanıtmak için yapılan bu organizasyonda her şey nar konseptine uygun düşünülmüştü. Sofralarda bereketi simgeleyen narlar vardı. İsminin içerisinde NAR'ı barındıran şanslı insanlardan biri olarak, nara ve bereketine gerçekten inanırım.

Menüler, ortam, insanlar tüm bu keyifli organizasyonun hepsi için teşekkürler sevgili Pril ve Med Partners ailesi...

Başka etkinliklerde görüşmek üzere...

Not: Bir sonraki yazımızda yemek tariflerimizi yayınlayacağım. Bekleyin beni:)

İşte bu güzel buluşmaya katılan ekip...

4 yorum:

  1. Merhabalar,
    Aslıhan hanımın bloğundan geçiş yaparak geldim size:)
    Bence de harika bir etkinlikti:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiniz:) Yeni ve güzel etkinliklerde biraraya gelip görüşmek üzere diyorum:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Pınar hanım, biz yemekte sizinle yan yanaydık.İzmirliler :) Etkinlik de sizinle tanışmak da güzeldi. Umarım bir gün sohbet etmek fırsatımızda olur. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. harika İzmirliler gurubunu unutmk ne mümkün:) yeni etkinliklerle biraraya gelip bol bol sohbet etmek dileğiyle. Çok sevgiler...

    YanıtlaSil