24 Nisan 2014 Perşembe

Hepi bört dey

Evet yine biz de bir doğum günü vardı. Benim klasiğim olduğu üzere kutlamalar günler önceden başlar. 

Nasıl başlamasın ki? Doğum günü olan biricik sevgilim olursa son güne bırakır mıyım hiç kutlamaları?

Peş peşe sıraladığım soruları bir kenara bırakıp asıl meseleye geçiyorum.

Biricik eşimin 24 Nisan yani bugün doğum günü. Ben Pazar günü sevgili kayınvalidem ve kayınpederim ile birlikte kutlama yapmak istedim. Herkese sürpriz olması için bir gece önceden pastamı sipariş ettim, kahvaltıya gittiğimiz mekana pasta geldi ve kutlamamızı yaptık.

23 Nisan tatilini fırsat bilip bir kutlamayı da dün çekirdek aile olarak yaptık.

Bu akşam da annem ve babamla bir kutlama yapacağız.

Özel zamanları keyifle kutlamak, sevdiğin insanlarla paylaşmak gibisi yok.

Tüm bunları yine bir kenara bırakıyorum ve sadede geliyorum;

Biricik aşkım, sevgilim, hayat arkadaşım, dostum, sırdaşım kısacası biricik koca adamım, iyi ki doğmuşsun. 41 yaşında yaramaz bir koca adamsın. Her zaman böyle aşk dolu, eğlenceli ve benimle olmanı diliyorum.


El ele bir ömür geçirelim. Ama sakın sıkılma benden. Yoksa küserim :)  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder