28 Aralık 2012 Cuma

İhmal



İhmal

Merhaba sevgili dostlar, baktım ve gördüm ki bloğumu bayağı ihmal etmişim. Aslında bu ihmal bilinçli bir durum değil. Yaz tatili, koşturmacalar, diğer bloğum olan Potansiyel Anne'nin blog-site haline dönüşmesi için yaptığımız çalışmalar, evlilik, aile derken biraz arayı açtım. Ama olsun. Zararın neresinden dönülürse kardır.

Sizinle hemen çok güzel bir olayı paylaşmak istiyorum. 25 Aralık günü sevgili eşim Şevki Gök ile 1. evlilik yıldönümümüzü kutladık.

İyi birer aşık olmak güzel ama iyi birer eş olmak önemli. Biz bunu yapmaya çalışarak bir yılı geri bırakmış olduk. Çok şükür ki her şey harika gidiyor. Her evlilikte olduğu gibi bizim içinde hayat bazen stresli olabiliyor. Ama olsun, hayat zaten bu şekilde ilerlemiyor mu hepimiz için…

Bu arada hemen söylemek isterim ki eşime 1. Yıl hediyesi olarak özel bir yazı yazdım. Hatta bu benim hayatımda yazdığım en özel yazı diyebilirim. Okumanızı istediğim için buradan da paylaşacağım. İşte en özel yazım...



Bu yazım dışında diğer yazılarımı da www.hurriyetaile.com dan takip edebilirsiniz. Orada 4 Köşe isimli bir evim var. Ziyarete beklerim mutlaka.

Sevgi ve aşkla kalın…

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder