28 Aralık 2012 Cuma

Ne güzel bir kaçamaktın sen…


Aşağıda ki yazıda eşimle birlikte 1. evlilik yıldönümümüzü kutladığımızı belirtmiştim. Nasıl kutladınız derseniz (merak eder misiniz bilmiyorum ama ben yine de anlatacağım), Güral Sapanca’ya gittik. Daha önce birkaç defa konakladığım bu otel şu an için benim en özel konaklama mekanlarından biri oldu.

Hafta sonu gidelim, çok uzaklarda olmasın, güzel olsun, şık olsun, nezih olsun, yemekleri iyi olsun, manzarası güzel olsun, çok çok temiz olsun diye sıralarken aklıma Güral Sapanca ve muadili birkaç otel geldi. Eşimle yaptığımız yoğun beyin fırtınaları sonrasında kendisini kandırdım, çok beğeneceğinin garantisini verdim ve Güral Sapanca’ya gittik.
Soğuk bir kış günü erken saatlerde yola çıktık. Yolda güzel bir kahvaltı yaptık ve otelimize gittik. Erken gitmiş olmamıza rağmen odamız hazırdı. Burada gönlüme girdiler.
İç Ses: Eminim benim gönlüme girmek otel için çok önemliydi.
Neyse ben konumuza döneyim. Uzun uzun her şeyi yazmayacağım ama evlilik yıldönümümüz olduğunu bildikleri için odamıza şarap ve çikolata göndermişler. Yatağımızın üzeri güllerle doldurmuşlar. Akşam yemeğinde güllerle dolu mum ışıklı bir masa hazırlamışlar. Sabah kahvaltımızı odamıza gönderdiler. Anlayacağınız çok şık ve zarif jestlerle gönlümüzü fena çaldılar.
Yeni evli ve heyecanlı bir çift olan biz başa başa güzel bir kaçamak yaptığımıza mı, birlikte bir yılı paylaşmanın keyfine mi yoksa bize bu hoşlukların yapılmasına mı sevinelim bilemedik.
Ne yaptık biliyor musunuz? Hepsine çok çok sevinip dolu dolu bir ömür geçirmeye yemin ettik.
Her günümüz böyle olsun…
 


Not: Güral Sapanca çalışanlarına çok teşekkürler…

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder