18 Aralık 2013 Çarşamba

Deri şıklığı

Her kadının dolabında olmazsa olmaz parçalar vardır. Bunlardan biri de deri cekettir. Tam bir kurtarıcıdır deri ceketler. Gece dışarı çıkarken tamamlayıcı olabilir, kotla harika gider, mini etekle şık olur diye saymaya başlarsak sonunu getirmekte zorlanabiliriz.

Bunları yazıyorum ama bu sezon kullanabileceğim bir deri cekete maalesef henüz ulaşamadım. Maillerime bakıp Home Store'nin deri modellerini görünce ise aradığımı bulduğumu anladım.


Bu arada Home Store'nin deri koleksiyonuna baktığımda bir iki parça daha var ki beni kalbimden vurdu. Elbise ve özellikle deri detaylarıyla etekler harika. Deri ceket dışında kıyafetlerde deri olaylarından pek hoşlanmam. Fazla rüküş gelir bana, özellikle de deri pantolonlar. Bu koleksiyondaki ürünlerde gayet şık ve ölçülü deri kullanımı var.

Bildiğim kadarıyla artık Home Store ve Emel Acar arasında bir bağ kalmadı. Allahtan Emel Acar Home Store markasını daha fazla katletmeden bu işi bıraktı. Şu an bu deri koleksiyonunu Emel Acar'ın yaptığını hayal edemiyorum. Sanırım ülkede toplu intiharlara neden olabilirdi bu çalışma.

Neyse bunları bir kenara bırakıp, bu sezon deri ceketler, deri detaylarla süslü elbise ve eteklerle şıkır şıkır ve kadınsı hallere bürünüp 2014 kışının tadını çıkaralım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder