18 Aralık 2013 Çarşamba

Karşı konulmaz çikolata aşkı

"İsviçreli çikolata ustalarının en yumuşak eseri olan Lindor, sizi çikolatanın büyülü dünyasını keşfetmeye davet ediyor." cümlesini okudum ve kendimden geçtim. Evet, ben de o büyülü dünyanın içerisinde olmak ve oradan hiç çıkmamak istiyorum. 

Yurtdışı seyahatlerimde eve dönerken kendime aldığım tek armağandır bu kırmızı kutular içerisinde duran lezzet bombaları. Şimdi maillerime bakarken Lindor bültenlerinde yazan bu cümleyi görünce aşkımı yazmadan geçemedim.

Benim çikolataya olan düşkünlüğümü bilmeyen yoktur. Türk kahvesini çikolatasız içemem, gün içerisinde minik bir doz çikolata almam şarttır. Çikolatayı gerçekten seven insanlar her çikolatayı da yiyemez. 

Çikolata ile aşkım sunumu ile başlar. Güzel sunulan bir çikolata gönlümü hemen çalar. Sonra sıra tadına bakmaya gelir ki işte aşk o anda başlar...

Lindor kırmızı renge duyduğum aşk ile ilk bakışta dikkatimi çeken bir çikolata. Ama inanın tadına bakıldığında da aynı duyguyu yaşatıyor. O minicik yuvarlak çikolatayı ısırdığınızda yumuşacık dolgusu ile gerçek çikolataya doyuyorsunuz.

Yeni yıla girerken sevdiğiniz insanlara alabileceğiniz şık ve tadına doyulmaz bir hediye alternatifi önerisi olarak bir yerlere not edin lütfen: Karşı konulmaz çikolata aşkı, Lindor...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder