24 Temmuz 2013 Çarşamba

Lezzet Diyarı: Remina Restoran

Dün arkadaşlarımla Wyndham Kalamış Marina içindeki Remina Restoran'a gittik. Hava sıcaktı ancak Kalamış Marina'nın manzarası ve Remina Restoran önünde duran o harika havuz sayesinde yeterince serinledik. Gerçi bir ara havuza dalsam ne olur diye aklımdan geçirmedim değil. Artık havuz sefasını başka bir güne erteleyip yemeğe geçeyim diyerek o düşüncelerden uzaklaştım.

Remina Reston'ın en güzel yanı ise otel müşterisi değilseniz bile restoranı rahatlıkla kullanma imkanına sahip olmanız. Birçok otelde durum bunun tam tersi. Otel içindeki restoranları yalnızca otel müşterileri kullanabiliyor. Kalamış ve özellikle Bağdat Caddesi çevresinde oturanlar çok şanslılar. Otelde konaklamak zorunluluğu olmadan Remina Restoran, Blue Harmony SPA ve havuzları kullanabiliyorsunuz. Anadolu Yakası'nda oturan biri olarak Wyndham Kalamış Marina benim için ayrıcalıklı mekanlardan biri oldu.


Gelelim yemeklere; masaya gelen her şey harikaydı. Sunumları, tatları, kıvamları ve sıcaklıkları... Anlayacağınız ben yemeklere hayran kaldım. Özellikle ara sıcak olan keçi peynirli puf börek beni benden aldı. Şefin kendisinin hazırladığı emekler ayrıca güzeldi. Ne desem bilemiyorum, ben bayıldım.


Yemek bitip kahve sefasına gelince harika bir son nokta için iyi bir tatlı seçeyim dedim. Tahinli cheesecake sipariş ettim ve nokta atışı yaptığımı anladım. Çok değişik ama harika bir tattı. Kahve, sohbet ve enfes yemekler ile geçen 2 saat ile günümün kalanını da harika geçirdim.

Wyndham Kalamış Marina içindeki Remina Restoran'ın şefinin ve ekibinin ellerine sağlık. Her şey harikaydı.

Özellikle Anadolu Yakası'nda oturanlara duyuruyorum, Wyndham Kalmış Marina ya da Remina Restoran'a istediğiniz zaman gidin. İster kahvaltı, ister 5 çayı, isterseniz SPA, ister spor yapmak için olsun, emin olun pişman olmayacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder