8 Ocak 2013 Salı

Ya hadım ya idam!

İğreniyorum.

Bu hayattan ve bu hayatı iğrençleştiren insanlardan nefret ediyorum.

Bu gün www.hurriyetaile.com sitesinde yayınlanan yeni yazımda Hindistan'da yaşanan toplu tecavüzü yazdım. Bu toplu hayvani gösterinin sonucunun idam ya da hadım edilmek olduğunu yazdım.

Şimdi www.hurriyet.com.tr sayfasını açıyorum ve bu konuyla ilgili yeni bir haber görüyorum. Haberi okuyorum ve insanlara olan inancım iyice bitiyor.

Din adamı sıfatıyla açıklama yapan iğrenç bir varlığın bu yaşamda ne işi var diye düşünüyorum. Bu tip zihniyetlerin yaşamasının ise insanlara ve hayvanlara haksızlık olduğunu düşünüyorum.

Ne hale geliyor dünyamız?

Ne hale geliyor insanlarımız?

Nasıl bir zihniyetle aynı havayı soluyoruz?

Hiçbirini bilmiyorum. Eminim sizlerde bilmiyorsunuz...

Yazımı okumak için lütfen tıklayın.

Hürriyette yer alan haberi okumak isterseniz yine buraya tıklayın.

Okuyun ve insanların dini yine nerelere ve nasıl alet ettiğini görün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder