4 Ocak 2013 Cuma

Yeni yıl ve yeni kararlar

Her insan yeni yıla nasıl girersen öyle geçer diye bilir.

Bu güzel bir motivasyondur aslında.

O geceyi sevdiğiniz insanlarla keyifli geçirmek için program yaparsınız ki tüm yılı aynı insanlarla aynı şekilde geçirin.
Bu motivasyonla yılın kötü geçmesi mümkün mü?

Bence değil.

Bir de yeni yıla yeni kararlarla girmek gibi bir durum vardır.
Kararlar alınır, başlangıçlar yapılır.
Bu durumda iyidir aslında. En azından insanlar kendileriyle yüzleşirler.
Yapan yapar, yapamayan vicdan azabı çeker…

Ben de yeni yıla güzel girip yeni kararlar alanlardanım.

Ailem ve eşimle güzel bir yeni yıl yaşadım. Demek ki yılım güzel geçecek.

Üzerine bir de kararlar aldım.

Bu kararlar içerisinde biraz umursamazlık var.

Çevremde bana kötü enerji veren, motivasyonumu olumsuz etkileyen insanlarla görüşmemeye karar verdim.

Görüşmek zorunda olduğum insanlarında olumsuz enerjilerine karşı en olumlu enerjimi yayacağım ki kendileri gibi mutsuz olmama neden olmasınlar.

Yeni yılın ilk gününe harika bir haberle uyandım. Bu evrenin bana bir mesajı. Demek ki başarılı bir yıl olacak benim için.

Güzel bir yıl olacak biliyorum. Hem kendim için hem de yaşadığım dünya için dileklerim var.
Bu dünyada 3 zenginlik var bence. Sağlığımız, ailemiz ve onurumuz. Bunların dışında kalanlar yalan ve düzmece…


Hepimize güzel bir 2013 diliyorum. Kendim için bir iki kıyak istiyorum, bakalım olacak mı? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder